Thursday, July 1, 2010

rasa hati yang tak perasa

lama nya tak tulis kat blog kan...erm...knp eik....
tak der masa kot....@ pun tak der mood... tp ari ni tetibe lak terasa nak update blog...knp eik....entah lah...mungkin sbb hati ni rs tak keruan kot...
dlm hati ada rasa marah, sakit hati, geram, sedih dan sedikit kecewa...tp sebab apa eik...erm agak2 boleh ke bagi tau ni...tp kalau tak bg tau perasaan tu sume takkan hilang dr hati ini....
haiya....tak pe lah bg tau je lah..huhuhu (nangis dulu).....
geram lah, knp org sekeliling ni kadang2 tak reti nak hargai apa yang kita dan buat selama ini.
marah lah, knp ada jer org yang reti ckp tapi tak reti nak buat.
sakit hati lah, knp ada jer insan yang suka masuk campur kalau tak nak ckp je lah tak nak. jgn menyebok jer..
sedih lah, knp ada org tak reti nk ucap terima kasih. skali pun tak suka blh tak ckp sesuatu yg menenangkan hati ini.
kecewa lah, aku dah habis kan ms, duit dan yg paling penting terpaksa libatkan anak aku skali...kesian sgt2 kat dia, terpaksa tahan lapar n ngantuk semata2 nak ikut aku melaksanakan tugas yg orang dah amanahkan kat aku...aku ulang lagi...kesian sgt2...
org yang dah ada anak tau lah, tp knp org yg belum kawin tu tak nak fhm. sedang kan satu masa nnt dia pun akan rasa apa yang aku rasa ni.
erm tah lah, pd kawan2 pikir2 kan lah yg terbaik.

* huh...rs kurang sikit sakit yg ada dlm hati ni.

No comments:

Post a Comment